Accident Black Spot

Börjat morgonen med att väga mig, neeer. =) Som vanligt har jag skrivit vikten på min Facebook.

Har tagit 2 Efedrin med kaffe och cigg.
Mamma skall komma hit idag och hjälpa till att städa vilket innebär att jag måste köpa mer kaffe innan hon kommer men det skall bli roligt. Jag och mamma har fått en sån bra kontakt nu de senaste dagarna. Det började väl med att jag ville följa med henne till första mötet med kören och att jag körde henne hem så hon kunde dricka lite vin, Hon gör nästan aldrig det så jag tyckte hon kunde unna sig det. Men i alla fall. Nu har vi en mor och dotter aktivitet, som dessutom innehåller massa musik! Kan det bli bättre?

Jag tycker så synd om lillkatten. Hon jamar hela tiden, jag tror hon missar sin bror men framför allt B. Men jag är nog ett bra substitut för hon älskar att gosa.

Jag har två saker som stör mig något sjukt just nu, det första är att jag fått en sådan där fake-faktura, eller de påstår att jag har gjort ett personlighetstest och skall debitera mig på 450:-
Det andra är att mina ögon suger så jag var tvungen att ta ut linserna igår men jag satte i de precis nu.
Och det oväntade tredje är att jag precis tappade kaffemuggen i golvet så jag får enna ta hand om det.

Love

Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts