Himlen Öppnar Sig

Ååhh, jag vill så gärna röka vid datorn men lägenheten luktar ju så jävligt då.
Idag kom en oväntad överraskning, mamma skulle på körmöte och jag har länge velat börja sjunga igen så jag frågade om jag kunde vara med och vi har haft det supermysigt förutom att jag var tvungen att ljuga tusen gånger, "jag har ätit", "jag är vegan". Det blir så tröttsamt att man tillslut bara vill skrika "Jag har slutat äta för att jag är för fet!!!"

Men idag har vart en riktigt bra dag, jag har inte ätit, lyckats duscha och handla och alla sådana där saker som vanliga människor gör, plus att jag inte gick och lade mig klockan åtta en fredagskväll som jag brukar.

All and all, en bra dag. Att jag dessutom såg att Adora BatBrat hade svarat på en kommentar jag skrev till henne i sin blogg blev pricken över i:t.

Just det, skrev en låt idag också om en vän till B som jag inte tål, dels för att han är en sån där som alltid skall veta bäst och inte är torr bakom öronen än, dels för att han helt plötsligt påstod att han hade Borderline vilket jag märker att han inte har och dels för att han är skyldig oss 6000:- och påstår att han inte har några pengar men kan sitta och röka på hemma varje dag.
Kanske ni får höra den någon gång, vem vet.

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts