Javajive

Bara en dag kvar tills jag sitter på tåget till Göteborg och Lovely! Idag måste jag gå till min psykolog och jag har varken skrivit dagbok eller fyllt i dagbokskortet. Måste komma på något bra att prata om. Eller förresten, det kanske jag inte behöver, mitt LPT går ut idag och jag skall bli utskriven via telefon! Hejdå psyket!

Jag kanske skall spela lite TP med en gammal vän jag träffade på krogen i lördags. Jag hoppas verkligen att det kan ha lett till något. Det här med att jag gick ut i lördags och träffade gamla vänner.

Jag köpte två låglaktos Risifrutti igår som jag självklart inte kunde hålla mig ifrån när mitt Theralen börjat verka men ändå ett kilo ner!

Har lite träningsvärk i armar och mage idag vilket är ett gott tecken.
Så hämtade jag ut min mjölkskummare som var lite lyxig och var från OBH-nordica så nu kan jag göra min egen latte igen. Den gamla hade B låtit ligga i vattnet i diskhon så den var rätt körd. Men nu på morgonen orkar jag bara dricka vanligt kaffe.
"I love Coffee, I love Tea"

Och ikväll blir det kören! Kommer bli en bra dag.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts