Black Winter Day

Guten morgen eller något sånt. Jag kan inte tyska.
Jag är så jävla velig, imorse gjorde jag kaffe, diskade och bytte soppåse samtidigt. Det vill alltså säga att jag hällde i vatten, diskade någon enstaka kopp, bytte soppåsen, hällde i kaffet. Sådär håller jag alltid på med.

Blev ingen mer mat igår men jag sov i våran säng med B inatt. Så underbart att vakna upp bredvid mitt livs kärlek för första gången på flera månader.

Skall laga gröt till frukost, tror jag. Och nu är det kaffe, nyhetsmorgon.... Och tvätt. :P
Men jag hoppas som vanligt på en bra dag, måste promenera idag också, en ett varv på stan, ett långt varv. Jag kommer ligga så mycket efter i tävlingen så det är sjukt men men. Så är det när man inte har fått gått ut ungefär halva förra året.

Åh, sån ångest över om jag skall äta idag eller inte.

Förresten, vad har ni på eran gröt?
Varför jag frågar avslöjar jag i nästa inlägg. ;)

Och innan jag hann publicera det här inlägget var jag bara "tvungen" att vika tvätten och lägga in i garderoben och lägga i en ny tvättmaskin.

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts