Let the Killing Begin

Har nyss vaknat, satt på kaffe, kolla på nyheterna och gosat med katten.
'allå, 'allå, 'emliga armén gick på TV också. Jag älskar sån gammal humor.

Ja, jag failade igår och skulle första bara äta en nudelsoppa, och det är ju ok, 300 kcal, jag dör inte. Men sen en skål müsli med mjölk, och sedan en till. Sen en skål med havregryn, canderel och mjölk.
Underbart, vågar inte väga mig idag, så nu är det ännu en dag till vägning.

Det är så tomt, CD-stället är borta, typ 450 av våra över 5oo DVDer väck. Jag vet bara inte vad jag skall sätta där DVDerna stod i hyllan, kanske några ljusstakar.

Ikväll tänkte jag leka lite med mitt ouija bräde, får se om jag har några andar här för B har sett några i alla fall.
Nu; Dulcolax, gå och handla Cigg och Snus så fort min käre fästman kan få över pengar till mig.
Skall även sätta över pengar direkt till Anglabarnet. Det prioriterar jag över snus och cigg.

Nej, nu är det bara lägre siffror på vågen!

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts