Shadow Business

Jisses, blev riktigt upptagen ända från tre igår. Full rulle. När jag kom hem vid halv tio efter kören var jag helt förvirrad men jag lyckades ringa älsklingen, diska, kolla på lite dokumentär (det måste man göra varje dag), och vika in hälften av tvätten. Skall vika in resten och ta in alla de där underkläderna jag pratade om igår. Jag kommer att ha att göra till ikväll.

Jag tänkte scrapbooka lite nu också när jag sorterat upp allt.
Jag har börjat på ett album som heter "Demonic Thinspo". Ja, ni fattar ju själva vad det är.
Funderar på att ha någon liten tävling och vinnaren får albumet. Men jag får ju göra klart det först. Sålänge kan ni ju hjälpa mig med vad jag skall ha för tävling!

Fan, jag har lovat alla att jag skall äta, och nu har jag inte ens en ursäkt med att jag inte har någon mat hemma för jag köpte en laktosfri yoghurt på 35 kcal/100 g.
Men jag drömde att jag hetsåt massa i natt och jag vågar inte börja äta. Allt är säkert på grund av den där vindruvan jag åt igår.
Jag ser hur jag låter men.. Det är såhär jag känner!

Har tusen saker att göra nu på morgonen för sen skall jag träffa mamma och lillasyster och åka till ett köpcenter men jag är så seg, det är därför jag älskar att gå upp tidigt och ha tid att dricka kaffe och göra mig i ordning.
Fast inte så tidigt som lillkatten tycker, hon väckte mig klockan sex och ville ha uppmärksamhet. Men hon är underbar ändå.

Påminner om att jag skriver vikten på Facebook, länken hittar ni till höger lite längre ner på sidan och ni måste vara inloggade (just nu i alla fall).

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts