Happiness in Slavery

Jag vet inte hur länge jag har fastat men jag har inte ätit än i alla fall. Kan bli lite tricky när mormor skall komma och scrapbooka med mig i eftermiddag men alla vet liksom att jag har ätstörningar och bryr sig inte direkt om vad jag pysslar med.

Lillkissen blev vansinnig när jag var på toaletten i morse hon jamade och krafsade på dörren tills jag bara blev tvungen att släppa in mig, sedan skulle hon bita av sladden till min laddare hade hon tänkt sig med då reagerade mamma och nu gömmer hon sig för mig.

Hade en jättemysig dag med mamma igår även om det var full med ångest. Vi började städa och jag hade sjukt dåligt samvete för det kändes som att jag inte gjorde något fastän att jag städade typ, "finstädning" alltså, jag plockade mycket och gjorde rent väggar och kakel. Ändå är det typ stökigare nu än innan. På vissa plan i alla fall. Jag tänkte sortera mina scrapgrejor men mådde helt plötsligt askasst mitt i allt så nu ligger de blommor och glitterlim över hela golvet.
Får ta tag i det typ nu.

Jag har bränt ut en asbra skiva med massa pro ana och annan peppmusik (pepp för mig i alla fall) så jag kan ha på det på TV:n.

Alltså, jag blir så trött på alla som skall lägga sig i vad jag skriver på ett negativt sätt. Om jag själv går in på en blogg och tycker att, men fyfan, han som skriver är ju dum i huvudet, så måste inte jag nödvändigtvis skriva det till honom utan då klickar jag ner fönstret och kommenterar på bloggar där jag kan skriva något konstruktivt i stället.
Men för all del, skriv hur dum i huvudet jag är. Jag bryr mig faktiskt inte, jag tror jag slutade bry mig efter typ 20 sådana kommentarer. Man kan ju inte hålla med alla.
Nä, nu får jag väl sortera upp de där satans scrapbooking-sakerna.
Btw, vikten ligger på Facebook.

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts