I'll Fly Away

Ja, som ni ser, fem dagar räckte. Nu fyllde jag på energiförråden och börjar om. Eller inte vet jag, jag har slutat planera min mat, på gott och ont.

Om jag vill hetsa nu kan jag bara äta gröt och wokade/kokade grönsaker.
Jag såg medvetet till att vänta med maten tills efter klockan åtta när konsum stängde för jag har inte råd att köpa något på svindyra Statoil.

Men ändå, fem dagar utan mat, lyckas jag med fem till hade det vart jättefint. Vi får se helt enkelt.

Men nu till lite goda nyheter, jag behöver inte åka in till sjukhuset igen. Jag kan bli utskriven på telefon. Och min (jävla) apodos skickas hit!
Nu är det bara att sätta igång med att leva livet, och jag tror jag får börja med att tvätta. :P

Just det, jag hittade en träningsDVD som jag började med igår! Nu skall jag få smal mage, säger de i alla fall.

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts