I Love It Loud

Mmm, kaffe! UTAN Marabou. ;)

Nej, men min katt väckte mig klockan tre, och när jag inte hade somnat klockan fyra gick jag upp.
Det första jag gjorde var att gå till tvättstugan och slänga in en maskin. Min hyresvärd har klagat på att jag har massa kläder där eftersom hankatten som B har i Stockholm hade kissat ner halva hemmet och nu är det ändå lite tvätt där. Hon klagade på att jag ligger en hyra efter också men vafan skall jag göra? Jag måste ge mina katter mat! Mig skiter jag i, jag kan leva på gröt om det skall vara så.

Jag måste fortsätta städa också men det är dammsugardags och jag tror inte det är så populärt att dammsuga halv fem på morgonen. Även om vi har fått klagomål för att vi spelar musik mitt på dagen för att "**** sover och han jobbar natt". Jaha, och hur i helvete skall vi veta när han jobbar natt eller inte?

Nä dags att läsa bloggar, svara på kommentarer och mysa i allmänhet!

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts