Myspys

Obs; Skrivet igårkväll, bara missat att publicera

Jag har en katt i knät som skulle ha sex med mig om jag inte vore människa.
Har spenderat hela dagen med att titta på ANTM 15 och fokuserat på smala, vackra människor. Har bara sista avsnittet kvar att kolla på.
Har tagit mina sömntabletter och räknar inte direkt med att mamma skall komma hit och dricka te, hon är väl för upptagen för sin egen dotter.

Ingen mat idag och nu skall jag bara lägga mig på soffan och kolla på TV eller film eller något. Imorgon är det ett nytt liv för mig, ensam i lägenheten, måste städa ALLT! Och måla om.. Ett senare projekt kanske.

Jepp, jag har startat ett Facebook "fansite" och det är inte för att jag fått hybris utan för att de flesta gillar när man finns på Facebook och det var det enklaste sättet.

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts