The Wind and More

Skall börja med att säga att jag fick rensa massa bloggar eftersom blogger inte kunde hitta nya inlägg så leta reda på er rss adress tror jag det är och skicka igen!

Annars känner jag mig värre än vanligt, jag vet inte om jag har tvättat mina tjockisjeans, jag ber till herren att jag gjort det för jag fick ligga ner och ta på mig jeansen och sedan ett linne för att dölja valkarna. Det är sinnessjukt. Jag sa att jag skulle eventuellt stanna en nattpermis hemma för jag skall träffa min psykolog idag men jag måste fan göra det och leva på varma koppen och frysta grönsaker!

Det har gått till sådana gränser att jag vägrar säga min vikt eller BMI. Men jag har ett par kilo att ta av om vi säger så. MEN, eftersom det gick så fort upp borde det gå lika fort ner igen.
Ingen vänlig själ som kan donera lite efedrin innan jag äter ihjäl mig?

Men det är bra att komma hem och hoppas att jag faktiskt orkar gå en promenad den här gången, psykiskt alltså. Och städa, för det förbränner man också på. Allt förutom att ligga på soffan och spela Devil May Cry duger.

Två timmar innan jag åker. Hade faktiskt tänkt att sminka mig idag.

Det blir en bra dag, det blir en bra dag det blir en bra dag det blir en bra dag!

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts