Blackwinged

Jaa, äntligen, en dag utan mat, detta trots att jag var på psyket på två måltider. Jag har upptäckt att om man bara säger ok när de säger till att det är mat så skiter de i huruvida du kommer eller inte eftersom läkaren tittade på mig igår och sa att jag verkade ju inte ha några större problem med maten, jag såg hälsosam ut. Jaha, men det faktum att jag ätit typ på dagar på en hel vecka är inget bekymmer?

Men jag skall absolut inte klaga, jag tycker bara att sjukvården är sjuk. Det är viktigare att jag tar antabus än att jag inte äter trots att jag inte har några alkoholproblem.

Till frukost blev det fyra koppar kaffe. Till fikat blir det te och till lunch, middag blir det luft. Så ser planen ut i alla fall.
Egentligen måste jag ta mig ut och promenera, jag brukar gå sicksack på parkeringen och leta bilnummer (sk "platespotting"), man börjar på 001, sedan 002 och så måste man hitta de i ordning, jag skall hitta 133. Bra sysselsättning, problemet är att det är så satans kallt och jag har bara mjukisbyxor. Det är det enda jag kommer i numera, men jag skall visa en ny "magbild" på mig själv så kan ni jämföra och se vad svält gör. :) Den har blivit mindre i alla fall, laddar upp den på min Facebook.

Sedan måste jag bara skriva hur mycket jag avskyr falska människor, jag har haft så många vänner som skitit i mig, tjejkompisar konstigt nog, för jag har kvar alla killkompisar. En vän som jag trodde så mycket på, gick på allt skitsnack, jag ber till herren att hennes liv skall trasas sönder lika mycket som mitt för hon förtjänar fan inget bättre.
Fast på vägen har jag ju hittat verkliga tjejkompisar, ni vet vilka ni är!

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts