Survivalism

Dagen blev bättre än jag kunde trott, ingen mat förutom gröten till frukost. Massa mys med B och ett bra samtal med min psykiater.

Jag skall ha kvar min dos benzo, vilket jag är lättad över och vara hemma men inskriven på avdelningen så om något går snett kan jag åka in direkt. Det känns jätteskönt att ha två så duktiga läkare som har hand om mig. Min egen psykiater är ju underbar och läkaren på sjukhuset är jätteduktig och ett samarbete mellan de kommer bli perfekt.
Så jag hoppas på att vara hemma senast nästa måndag, ju förr desto bättre för då är det projekt gå ner i vikt som börjar. Dessutom åker B iväg för att leta nya medlemmar till sitt band på tisdag så någon måste ta hand om katterna.

Idag har jag gått 40 minuter så det duger väl ändå, och då gick jag i låga klackar också.
Allt känns så normalt samtidigt som det känns främmande här hemma. Men jag skall få det att fungera! Allt skall bli perfekt!

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts