Don't Stop Me Now

Yay, vaknat, druckit mitt morgonkaffe och konstaterat att jag har gått ner 5 kilo ungefär. Sedan var inlagd 24/7 på psyket.
Jag hoppas att det inte kommer synas när jag skall dit på onsdag så de inte tar in mig igen.

Av någon konstig anledning är jag inte hungrig längre, lite sug efter sötsaker finns fortfarande men på en nivå som jag kan kontrollera.
Har inte ätit sedan min senaste hets men har slutat räkna dagar och försöka slå rekord. Om jag vill ha en Varma Koppen så får jag äta en Varma Koppen, vill jag fasta hela dagen så fastar jag hela dagen. Det är sååå mycket enklare än att sätta upp scheman och sånt. MEN jag skall ta upp min Pro Ana-bok där mitt poängsystem som är helt olagligt kopierat av Annie och modifierat lite.

Och idag måste jag börja mitt projekt storstädning, jag börjar på toaletten och jobbar mig igenom hela lägenheten. Måste ta hand om B också för han ligger sjuk, eventuellt lunginflammation.
Nu skall jag läsa vad ni har haft för er det senaste.

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts