Minus One

Tagit alla mediciner jag skall, vitaminer, omega 3, silica, 2 Efedrin och morgonkaffet med den obligatoriska ciggen till.
Idag skall mormor komma hit, jag hoppas på att vi skulle kunna scrapbooka ihop, men det beror på om hon klarar vara här eftersom hon är allergisk mot katter plus att det luktar kattkiss efter hankatten som B tog med till Stockholm.
Det är lite roligt, jag var så ledsen för han var den mest gosiga men oj vad fel jag hade, jag vaknade av att honkatten satt på mig och spann som en tokig.
Tycker synd om henne, de brukade alltid leka så hon går runt och jamar hela tiden.

Vaknade av att jag hade så ont i ögat att det bara rinner, glömde ta ur den linsen igår när det började göra ont. Så jävla korkat.
Har vägt mig också, det går i alla fall neråt, jag kommer publicera min vikt på min Facebook varje morgon.

Alltså, jag vet inte om det bara är jag som är störd men jag drömde att jag hetsåt. Att jag missade att fasta tillsammans med Themana. Ja, jag får väl vara störd då.
Nu skall jag smurfa runt på nätet och njuta av mitt kaffe.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts