Misery Machine

Igår gick åt helvete, åt upp resten av chokladen i morse men har inte ätit mer efter det. Skall köpe en våg imorgon och börja vägen neråt.

Jag är livrädd för jag tror inte jag klarar mig utanför psyket. Jag har legat på soffan i två dagar, precis som jag gjorde innan jag blev inlagd men har inte självskadetankar. Har dock självMORDStankar vilket knappast är bättre.
Men när B flyttar måste jag ha hjälp och jag kanske måste flytta hem till mamma, men allt för att komma undan psyket. Det är bättre att få en rullstol här hemma än att ligga fastkedjad i en säng med tider för allt, mat, kaffe, när du skall skit och duscha. Nej, jag måste vara kvar hemma!

Mamma skulle väl inte tvinga mig att äta heller tror jag. Hon kommenterar ju att jag äter som en gris osv.

Vi pratade med en nära vän till B på webcam och det första han säger är "Demonic, du har gått upp lite i vikt va?"
Alltid lika kul att höra. Men han vet ju inte om min problematik.
Ja, nu är det väl dags att sova. Jag och B har mysat och kollat på South Park och Ghost Adventures. Men nu måste han jobba och jag måste sova för att få tillbaka min dygnsrytm. Skall sätta klockan på fem i morgon bitti, eller om Detroit spelar inatt skulle B väcka mig.
Bla bla..

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts