Am I Demon

Jag var på jobbet idag och fick domen. Jag måste ha långärmat på mig. Jag hade förberett mig på det, köpt långärmade tröjor och armvärmare men hur förberedd jag än vad så gjorde det så sjukt ont att bli diskriminerad för mina ärr. Jag förstår ju varför, det är många äldre som kommer in i butiken och det är inte så många som förstår!
Men det gjorde så jävla ont! När jag kom hem så grät jag och grät.
Men det värsta var nog att min arbetsgivare bad mig att ta ut min septum. Jag älskar verkligen den! Det känns så mycket som en del av mig!

Annars har jag fortfarande inte ätit idag och jag har blivit av med alla kattungarna. Alltså, alla har blivit tingade. Det är verkligen jätteskönt!

Jag skulle ha tatuerat mig på fredag men fick avboka det eftersom jag har verkligen inte råd. Det är ju idiotiskt att få en betalningsanmärkning bara för att jag vill ha en tatuering.

Har suttit i en timma och försökt lägga upp en skiva på Ebay men det är ju helt jävla omöjligt så jag har gett upp.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts