Wicked Pussycat

Åh, jag tog 4 ml Theralen igår för att sova länge vilket innebär att jag är en Zombie idag. Försöker styra upp läget med en vaniljlatte och kaffe men det går bara sådär.

Kattungarna piper så gulligt men mamman vill bara bli klappad av mig hela tiden. Men hon har börjat vänja sig vid att jag tar i de så jag får lov att plocka upp de precis utanför kojan.
Tänk vad läskigt det måste vara att vara två dagar.

Jag hade hoppats på att få tillbaka 1000:- som en polare är skyldig men det verkar inte som att jag kommer få se de på länge så idag måste jag ta mod till mig att ringa till en kompis som redan lånat ut en massa pengar och fråga om 1000:- så jag kan betala min mobilräkning.
Det SUGER! Mat klarar jag mig ju utan men mobilen?
Anyhow, igåår gick sådär matmässigt, oxfilé (ok, den var kanske inte helt lagligt köpt men nötkött innehåller minst kcal), kokt broccolimix och jordgubbar. Just ja, viktväktar-korv också. Också 100 kcal/100 g. Perfa!

Nepp, nu skall jag ladda över bilderna på kissekatterna.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts