Razorblade Romance

Och vad skall man ha på sig idag då? Jag har typ två par jeans, vilket det kommer vara för varmt för och en byxkjol och en kjol. Thats it.
...
Del blev en klänning och leggings. Jag hatar att jag alltid måste dölja mina lår men jag har gjort det mot mig själv.
Jag måste fråga er andra cutters, brukar ni rispa/skära in ord? För det har jag gjort, många gånger. Jag fattar inte poängen bara, jag kan själv oftast inte komma ihåg att jag skurit mig. Eller jag menar jag kommer inte ihåg något från när jag skurit mig, minnet brukar komma tillbaka runt när jag plåstrar om mig någon gång.

Har gjort en latte och skall kolla på Dr. Phil. Det är det bästa som går på TV. Funderar på att ta kanske lite extra Lyrica också, har märkt att jag tappar aptiten av det.

Vill ringa B också men är rädd att väcka hans mamma, jag har väldigt stor respekt för henne. Och är lite rädd ibland.

Blev väldigt glad att höra att en av hans vänner från Stockholm antagligen kommer hit på midsommar med sin tjej. (Jag vet att ni läser ;))
Det kommer bli Lenged(wait for it)..dary!
Jupp, jag har kollar för mycket på How I Met Ypur Mother

0 comments:

About

Labels

Popular Posts