Crawling

Gud, jag är så bakfull. Har mått illa hela dagen! Lär inte bli någon mat idag i alla fall men det är alltid bra som kompensation för mat och alkohol från festen igår. Jag åt i alla fall inte av tårtan, den tilltalade mig inte ens.
Det enda jag har cravins på nuförtiden är RIKTIG mat! Det är ett tecken på att jag går åt rätt håll.
Har nog inte haft en hetsattack på någon vecka nu. Jag äter mitt kött och fisk och mina grönsaker. Jag vet att jag borde äta fett om jag skall vara lite mer LCHF men det går liksom inte. Jag kan äta ost ibland, där går gränsen.

Det börjar bli stökigt hemma men jag är på tok för trött för att orka städa, jag har i vart fall vart i tvättstugan så det är alltid något.

Nä, nu skall jag kolla på tråkig TV och antagligen somna.
Usch för alkohol

0 comments:

About

Labels

Popular Posts