Wicked Game

Åh, jag stålsätter mig för att inte ringa B. Han får faktiskt ringa upp någon gång, dessutom känns det bara som en jävla massa ursäkter för att inte komma hit trots att han lovat att komma och hjälpa mig med kattungarna.
Jag är nära ett nervöst sammanbrott just nu men jag vill inte säga det till någon.
Lika bra att leka med mina vassa vänner, sätta mig i duschen och låta ångesten rinna ur mig.

Har ätit på tok för mycket men har insett att om jag överdoserar Lyrica tappar jag aptiten så det är vad jag kommer göra i framtiden. Hypomani, here we go!
Jag måste till jobbet och hälsa på imorgon också, inte för att jag egentligen vill eller orkar utan för att jag känner att jag måste. Skall dessutom träffa min ssk och jag har inte gjort hemläxan och ringt sjukgymnastiken. Fuck!

Nej, jag måste ringa B. Jag är "needy" och jag behöver prata med honom, han är för i helvete min blivande make, klart jag kan ringa honom närsom.

JAG HATAR BPS!!!
Jävla Emo

0 comments:

About

Labels

Popular Posts