Just so you know

Lyrica madness! Har tryckt i mig 750 mg och hoppas jag kan utlösa en mani. Dessutom vill jag inte äta idag, alls så det verkade som en bra idé. Har ju dessutom min vanliga morgondos på 300 mg så vi får väl se vad som händer.

Och ja, jag har ätit mig till döds, typ.. BARA massa kött. Det är helt sjukt. Och så verkar det inte som att jag kommer få några pengar imorgon heller och börjar noja ur totalt och oroar mig för att jag inte kommer få några pengar alls.
SKIT! Jag har ett paket till B att hämta ut på posten och senaste dagen är imorgon.
Jag måste sluta noja för allt.

Anyhow. Var och shoppade lite med mamma igår. Eller hon shoppade, men jag fick ett par armvärmare i svart spets så mina ärr inte syns och en ascool typ militärjacka!
Men jag har fått sjukt mycket finnar på ena kinden, någon som kan ge mig råd om vad jag skall göra, tips på produkter etc.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts