Smoke & Mirrors

Inte en chans att jag kommer dö av mian ätstörningar, jag kommer definitivt röka ihjäl mig innan. Började med Zyban igen (antidepp som även fungerar som sluta-röka-tablett) men jag blev helt Borderline och skällde ut B och mådde askasst så den fick jag sluta med.

Idag skall jag till min ssk. P.A.S? Ja, skriv om ni vet vad det förkortas med men personligt ansvariga sjuksköterska eftersom min PAL är bortrest.

Och när de för en gångs skull släpper fram hårdrock på nyhetsmorgon så är det Hammerfall. *SUCK*
Det finns hur många band som helst därute men nej, vi tar gitarronani och Powermetal. BLÄÄÄ

Idag har jag inte så mycket till planer när det gäller maten men jag har Keso och fläckkotletter i kylen. Jag har inte helt släppt det här LCHF-tänket. Jag har ändå gått ner 4 kilo (som jag vet om) så jag kan ju fortsätta såhär ett tag innan jag drar ner på maten.
Kattungarna verkar må bra och mamman också.
Vet inte om jag skrev det men min mobil har blivit avstängd så Tess, det är därför jag inte hört av mig.
Hoppas ni får en fin dag med massa sol. (Och ingen blåst)

0 comments:

About

Labels

Popular Posts