Min Älskling Har Ett Hjärta Av Snö

Hade ett långt samtal med B igår, jag kunde inte andas största delen av samtalet men jag fick aldrig en panikångestattack. Fast att inte kunna andas kanske rubriceras som panikångest. Hmm.

I alla fall fick jag äntligen veta varför han aldrig kommer. Bland annat på grund av mina bröllopsplaner, han känner sig inte redo och vill att vi skall bo tillsammans innan vi börjar planera för bröllopet och jag kände bara, "Varför sa du inte det då?" Jag tänker verkligen inte tvinga honom att gifta sig innan han känner att han är redo. Jag finns här och väntar tills han är redo!

Sedan var det massa ursäkter tills han tillslut erkände att det känns jobbigt att komma hit med alla jobbiga minnen han haft här. Jag kan förstå det, jag önskar bara att i vart fall hans kompisar kan lugna ner sig lite. Han stressar sönder sig totalt för alla sliter i honom åt varsitt håll.
Jag vill bara hålla om honom men nu verkar det som att han kommer komma till nästa fredag i alla fall eftersom jag skall tatuera mig då.

Idag skall jag försöka hålla mig från maten, helt! Jag har köpt en limpa cigg så det skall nog gå för jag har absolut inget ätbart hemma.
Ha en fin dag!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts