Brave New World

Så, nu har jag betalt räkningarna. Inte alla dock, har inte råd med det, men jag börjar komma ikapp. Förhoppningsvis är min mobil på nästa vecka, den har ju blivit avstängd.
Har tagit 600 mg Lyrica och hoppas jag blir lika städgalen idag, var tvungen att slappna av med hjälp av Benzo igår.
Jag har gjort sjukt detaljerade listor att städa efter och har laminerat de och sätter ett klistermärke efter varje utförd städning. Typ, köksskåpen till höger, glasskåpet, ugnen. Så detaljerade.

Jag skall ha midsommarfest tänkte jag men jag skulle väldigt gärna vilja att Jonas vänner också. Speciellt en kille som jag haft massa bråk med, det är liksom dags att lägga det bakom sig. Vi kommer asbra överens IRL men på nätet så händer något, jag vet inte vad. Det är väl jag som Borderlinear mig.
Jag är nervör att ingen kommer eftersom jag har ju vart väldigt frånvarande det senaste året men vi får se.

Jag hade tänkt att köpa ett puder idag men jag måste nog hoppa det, är typ fortfarande pank. Blöh!

Btw, finns det någon som är Satanist och läser min blogg, maila mig; demonicams@live.se

0 comments:

About

Labels

Popular Posts