Me Gustas Tu

Jag har suttit i telefon med B hela morgonen. Jag kan fortfarande efter fyra år inte förstå att jag är så lycklig. För andra tjejer kanske han är en kändis men för mig är han bara min underbara fästman. Jag har alltid hjälpt honom i hans musik så för mig är det bara ett arbete, precis som att han har hjälpt mig på jobbet med att ta emot varor. Våra jobb är likvärdiga trots att jag "bara" jobbar i butik.
Jag skulle inte leva utan honom.

Vad som är riktigt underbart är att han stöttar mig i mitt beslut att gå ner i vikt och han erkänner att han tycker jag är finare när jag är smal. Det innebär att om han är ärlig med det nu så har han vart ärlig när han tyckt att jag är för smal.
Jag har köpt en Lidströmtröja till honom. (Hockey alltså.) Han blev jätteglad när jag berättade det.

Igår lyckades jag hålla mig till den maten jag bestämt. Jag gick aldrig upp efter att jag lagt mig och åt mer. Idag måste jag handla mat, något jag verkligen hatar! Måste gå en lång promenad också, låta fettet svettas lite. :P

0 comments:

About

Labels

Popular Posts