Blinded By Fear

Nu är min lilla kisse i katthimlen. Jag håller på att gå i tusen bitar, jag vet helt ärligt inte om jag orkar mer.
Att hon är död är bara toppen på isberget. Kronofogden, jag tog precis mina allra sista pengar och laddade på mitt busskort så jag kan åka och hälsa på jobbet imorgon, B är 50 mil bort och vi har haft en allmänt jobbig dag som jag städade mig igenom.
Har inte haft tid att tänka på mat men åt en giffel när mormor och morfar kom och fikade. Sedan hällde jag tvål på de gifflar som var kvar och slängde. (Efter att de gick alltså.)

Dessutom har jag det struligt med en kompis och jag är rädd. Det jag är mest rädd över är att det finns ingen jag kan ringa som kan hjälpa mig genom kvällen/natten.
Jag har ett helt paket tabletter som tillsammans blir väldigt dödliga och jag har ingen att ringa och fråga om jag kan sova där.

Jag måste upp till jobbet imorgon, om jag överlever kvällen.

OBS! Det här är bara tankar, jag kommer inte göra något men i tankens värld är allt tillåtet.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts