Måndag morgon

Jag blev rätt paff när jag skulle hitta ett linne i morse och hittade fem nyfödda kattungar. Har inte direkt hunnit titta på de för mamman blir så orolig men guuud vad de är små och söta!

Jag klantade mig som fan igår, jag hoppas inte B kommer ihåg speciellt mycket av samtalet för jag var allmänt BPSig.
Det värsta är att han måste få veta att kattungarna har kommit så han kan ta sig hit och hjälpa mig men hans mobil verkar vara avstängd. =(
Det var nog tur att jag tog stesolid innan jag gick och lade mig för nu rispade jag "bara". Istället för djupa, åka-och-sy-sår.
Idag skall jag gå och röntga axeln, är livrädd för att det skulle ha läkt fel eftersom jag har slarvat lite med nyckelbensstödet.

Igår gick i alla fall inte jätteilla med maten, lax och broccoli-mix.
Har inte vågat väga mig än men får väl göra det i morgon.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts