Fight For This Love

Igår var en riktigt bra dag. Jag var ute på en lång och skön promenad med min älskade B i luren i två timmar. Jag fick både lite bränna och massa kärlek. Fan vad jag älskar den mannen, vi har äntligen beslutat att officiellt sätta på oss "plastringar".

Jag har försökt följa LCHF-regler men det går åt helvete. Igår försökte jag verkligen men jag föll tillbaka på fucking jävla Billys Pizza som en kompis lämnat här!
Jag hatar mig själv!

MEN, det går att ändra på. Från och med idag skall jag gå runt sjön varje morgon när jag vaknar! Jag skall gå överallt och när armen har läkt skall jag gå till affären längst bort och handla.

Så, nu skall jag kolla Skin och vi börjar redan släppa in medlemmar. Gå in på http://skinforum.blogspot.com/ och ansök idag. :)

0 comments:

About

Labels

Popular Posts