Kärlek - Becksvart Melankoli

Jag är så rädd att bli lämnad.
Jag håller lägenheten ren i en fåfäng tro att han kanske kommer imorgon, eller på tisdag. Varje pianoton i hans musik skär i hjärtat och enda anledningen till att jag inte lägger in mig är att han lovade att han skulle komma.

Jag är bara paranoid men det är ett helvete att veta att ens telefonsamtal inte är välkomna längre. Vi som pratade i timmar, helt plötsligt har han inte några minuter över till mig.. Jag vet att han har mycket att göra men vi är ju ett. Eller vi var det i alla fall.
Jag har svikit honom, vart inlagd ett år medan han har suttit fast i den här hålan. Men jag kunde inte direkt hjälpa det.

Skulle egentligen på min systersons födelsedagskalas idag men jag har legat i fosterställning sedan klockan elva och råkade somna. Så mamma kom in och skrek på mig. Tack! Du kunde kanske fattat att allt inte var helt ok?
Men nu tog jag 4 Propavan och 3 ml Theralen så kanske jag får sova. Jag borde kanske ringa B ändå.

Ja, jag har i vart fall bara ätit lite kokta grönsaker, ett äpple och ett päron idag. Förbättring i alla fall. Nu skall jag sova bort fettet.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts