Eiffeltornet

Sorry att jug inte uppdaterat bloggen men blogger har krånglat.
I alla fall har maten gått rätt bra, jag äter mest protein (kött och fisk) och dricker naturdiet färdiga shakes.
Jag har gått ner under 70 kilo igen i alla fall så det är alltid något.

Det suger att vara ensam här nu men jag fick reda på att en kompis skall flytta tillbaka till stan in i lägenheten bredvid mig, det skall bli skitkul i sommar!

Samtalen med B är inte lika långa nu för trummisen i hans band har kommit hem till honom nu och de skall repa och sånt. Känns jobbigt med tanke på att jag har självmordstankar varje kväll nu igen. Det är tur att jag är så rädd att hamna på sjukhuset, speciellt med tanke på att jag kan hamna på den överläkarens avdelning som jag har anmält. (Ja jag vet, språket blev lite konstigt där.)
Så jag kämpar på i min ensamhet.

Jag har vart på stan med mamma och hennes arbetskamrat idag, jag väntar bara på när vi skall ut till min syster på födelsedags-fest. Vägen ut dit blir en utskällning om vad jag har sagt som är fel. Jag orkar bara inte med det.
Mer självskade- och självmordstankar är det enda som kommer av det.

Jag var ju tvungen att ta bort min ena katt för hon gick inte ihop med sin mamma plus att hon inte var rumsren OCH någonting var väldigt konstigt. Båda katterna mådde dåligt och jag har försökt som en tok att bli av med henne men det har inte gått så hon fick avlivas.
Det positiva är att jag har fått tillbaka min katt. Mamman är det gamla GOSIGA katten hon var förr. Det är helt underbart.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts